Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 1.9.2017 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan palvelutuotteita myy Kirkkonummen Huolto Oy (Y-tunnus 0127806-3). Myymme palvelutuotteita sekä täysi-ikäisille yksityishenkilöille että yrityksille Suomeen.

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Palvelutuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta www.kirkkonummenhuolto.fi  –sivuston kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostitse jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut palvelutuotteet. Tilausvahvistuksen vastaanottaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta selviää tilauksen tiedot. Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön. Tilausvahvistuksen yhteydessä palveluntuottaja ottaa ostajaan yhteyttä 1-2 arkipäivän sisällä tilauksesta sopiakseen palveluajankohdan.

Maksutavat

Palvelut ja tuotteet toimituskuluineen maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksukorteilla:

Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Ålandsbanken , POP Pankki, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki. Palveluita ja tuotteita ei voi maksaa luottokorteilla.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Mahdollisissa reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Toimitusaika

Palvelutuotteet toimitetaan asiakkaan kanssa sovitulla aikataululla. Kappaletuotteet toimitetaan n. 1 viikon kuluessa tilauksesta tai tilauksen yhteydessä määritettynä/toivottuna ajankohtana. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan palveluntuottajan toimesta.

Toimitustapa ja -kulut

Toimituskulut sisältävät kuljetus- ja rahtikulut. Näet toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan.

PALVELUTUOTTEET

Palvelutuotteiden virhe ja korjausehdot

Palvelutuotteen tulee olla sovitun kaltainen. Jos tilaaja havaitsee palvelussa virheen, hänen on ilmoitettava siitä 14 päivän aikana palveluntuottajalle. Virheen perusteella tilaajalla on oikeus tilanteesta riippuen joko vaatia virheen oikaisemista tai hinnan alentamista, jos virhettä ei saada korjattua.

Palvelussa voi olla virhe, jos se ei ole seuraavan listan mukainen.

1. Palvelun tulee olla sovitun kaltainen.
  2. Se on suoritettava huolellisesti ja ammattitaitoisesti ja sen tulee olla sellainen, mitä tilaajalla on kyseiseltä palvelulta yleensä syytä odottaa.
  3. Materiaalien tulee olla tavanomaista hyvää laatua, jos ei ole sovittu toisin.
  4. Palvelun on vastattava markkinoinnissa annettuja tietoja.

Palveluvirheiden havaitseminen

Tilaajan on ilmoitettava havaitsemastaan virheestä  palveluntuottajalle kohtuullisessa ajassa siitä, kun hän huomasi tai hänen olisi pitänyt huomata se. Jos virheilmoitusta ei tehdä ajoissa, virheeseen ei voi vedota.

Palveluvirheen perusteella tilaajalla on oikeus:

1. saada korvausta virheen aiheuttamasta vahingosta
  2. vaatia virheen oikaisemista (esim. uusi työsuoritus tai korjaus)
  3. vaatia hinnanhyvitys, jos virhettä ei saada korjattua tai
  4. purkaa sopimus, jos virhe on olennainen.

Kuluttajalla on oikeus myös korjauttaa virhe ulkopuolisella mikäli palveluntuottaja kieltäytyy suorittamasta korjausta ja veloittaa kohtuulliset kustannukset palveluntuottajalta.

KAPPALETUOTTEET

Kappaletuotteiden vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Palautusosoite:

Kirkkonummen Huolto Oy

Tallinmäki 4

02400 Kirkkonummi

Emme vastaanota tuotepalautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun tuotepalautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Jos tuotteelle myönnetään takuu, takuutodistuksena toimii verkkokaupan tilausvahvistus (asiakkaan kuitti). Palveluntuottaja voi vapautua takuuajan vastuusta, mikäli voidaan osoittaa, että tuotteen virheellisyys tai rikkoontuminen on aiheutunut tuotteen ohjeiden tai käyttötarkoituksen vastaisesta käytöstä tai muusta Asiakkaan vastuulla olevasta seikasta.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi sähköpostitse tai puhelimitse. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.