Remonttimies

52,34  (sis. ALV 24%) /h.

Remonttimiehen voit tilata suoraan kotiisi verkkokaupasta.

Kirkkonummen Huolto Oy:n remonttimiespalvelu auttaa. Voit tilata helposti luotettavan ja asiantuntevan kodinkunnostusta tekevän remonttimiehen käyttöösi tuntilaskutusperiaatteella.
Minimiveloitus 1 h, ylimenevät veloitetaan toteutuman mukaan.

Remonttimiehellä voit teettää muun muassa ikkunoiden ja ovien tiivistystöitä, pienimuotoisia maalaus- ja tapetointitöitä tai vaikkapa parketin ja lamppujen asennusta. Materiaalien hankinnoista ja noudoista vastaat itse.

Palvelun tekijä ottaa Sinuun yhteyttä 1-2 arkipäivän sisällä tilauksesta sopiakseen työn suoritusajankohdan.

Palveluhinta on voimassa 20 km säteellä Kirkkonummen keskustasta arkisin klo 8-16. Kun palvelupaikka sijaitsee yli 20 km:n tai tarvitset muutoksia palvelusisältöön, sovi siitä palvelun tekijän kanssa hänen ottaessaan yhteyttä Sinuun puhelimitse.

Kaikista tekemistämme asennus- ja remonttitöistä saat myös kotitalousvähennyksen.